2016. január 10., vasárnap

Off - Díj, köszönet, jelöltjeim


Sziasztok!
Most nem új résszel, hanem egy olyan dologgal jöttem, amit először kapok, egy díjjal.
Judit Kálmántól kaptam, köszönöm szépen, hogy pont tőle kaptam az elsőt! Láttam, hogy mások kapnak többször is, de azt, hogy én kapok lehetetlennek véltem.


1. Köszönd meg a díjat!

2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küldd tovább tíz embernek!

2. Írj magadról tíz dolgot!
1. 2000-es születésű, októberi gyerek vagyok, most kezdtem a középiskola első évét.
2. Van egy nővérem, akiben legalább megbízhatok, néha olvassa is irományaimat.
3. Szeretek táncolni, szeretnék is járni, ha időm engedi. Leginkább hiphopra.
4. Mosolygós vagyok kívülről, de néha nem is engedhetem megmutatni, mennyire fáj valami belül.
5. Őszinte és megbízható barát vagyok, a barátaimat bármikor megvédem, ha szükséges.
6. Felnőttek tanácsait, véleményét fogadom talán a legszívesebben egy adott helyzetben, az okát nem tudok, hogy alakult ez ki, de igaz, bár megvalósítani nem mindig tudom.
7. Ha tehetném bejárnám az egész világot, a híres nevezetességeket megnézném, de első utam Dél-Koreába vinne. :)
8. Sokszor ki lehet engem zökkenteni a dolgokból, de néha annyira elmerülök egy adott dologban, például az írásban, hogy akár körülöttem leéghetne egy ház, de a blogom elől nem mozdulnék.
9. A zene mindig segít, szokásom mondogatni, ez így is van. A feszültséget le lehet csillapítani, ha boldog vagy bármilyen zenére akkor csak ugrálnod kell, ha pedig szomorú, akkor egy jó siratós szám mellett ki lehet bőgni magad.
10. Nem tudom még mindig, hogy mi akarok lenni, de az biztos valamilyen szinten köze kell, hogy legyen a zenéhez, de ezt a jövőbeli énemre bízom. :)

3.Válaszolj tíz kérdésre!
1. Mi volt az első szám, amelyet a Kpop műfaján belül meghallgattál?
 Talán az első Kpop szám, amit hallgattam vagy PSY - Gangnam Styleja volt anno vagy BigBang - Fantastic Baby, bár örömmel hallgattam őket mégsem váltam kpopperé. De idén április óta nincs megállás.
2. Hány kpopper ismerősöd van? Milyen a kapcsolatod velük?
 Még az általános suliból vannak többen is kpopos ismerőseim, akikkel még most is tartom a kapcsolatot. Azóta viszont még párat megismertem, akikkel ugyan nem találkoztam, de nagyon jól el tudunk beszélgetni a közös chatünkben. És hát én is tettem már kpopossá egy pár embert.
3. Voltár már valaha Kpop csapat, esetleg szólóénekes koncertjén? Ha nem, ki(k)nek egy ilyen eseményére mennél el legszívesebben?
 Sajnálatos módon még nem voltam koncerten, de szívesen elmennék egy BB koncertre vagy egy BTS-re, ők a két ub bandám. :)
4. Mi a véleményed a fanficről, amelynek blogjáról a jelölést kaptad? (Kifejtős válasz)
 Talán ez az egyik legkedveltebb fanfic, amit olvastam. A megfogalmazása magával ragad, mikor olvasod és hát a szókincsre is irigykedem. Mivel régóta ír a bizonyos személy, akitől kaptam ezt a díjat :), talán ezért is több tapasztalata van és hát több véleményt kaphatott eddig, mint én.  Szeretem a fanficeit. Mindig írok is véleményt az egyes részek alá, olvasom minden egyes részt is.
5. Mi az, ami motivál az írásra? (Kifejtős válasz)
 Na, ez a kérdés is eljött. Nagyon sok visszajelzést kaptam idegenektől, akik megleptek, mivel nem is ismernek, de mégis örömmel várják az egyes részeket. Erőt adnak a pozitív visszajelzések. A családom nem igazán olvassa ezeket, de nem is érdekel annyira már. Mindig annyit kapok tőlük, hogy ,,már megint a gép előtt ülsz egész nap?" De akik írnak véleményt is mindig, azoknak köszönöm, már 2015 májusa óta köszönöm, főleg akik miatt elkezdtem. :)
6. Egy klippben mit tartasz fontosabbnak: a videó kompozícióját (öltözékek, fények, háttér), vagy inkább a koreográfiát?
 Attól függ, milyen stílusú a zene. Meg végül is a tánc érzékeltetni tudja, a szám mondanivalóját. Láttam már klipet, aminek semmi köze nem volt a dalszöveghez. Így minden valamitől függ mindig nálam.
7. Előfordult már, hogy egy-egy szereplőt magadról vagy egy közeli ismerősödről formáztál? Ha igen, mesélj arról, mit ruháztál át az adott karakter(ek)re! (Kifejtős válasz)
 A legelső ficim, a Haruman, is így készült, mivel még nem nagyon írtam ilyeneket akkor kezdőként, a barátnőimről formáztam a lány szereplőket. Mindig az adott személy általános viselkedésével vagy éppen megszólalásaival. Magamról mintázom szinte mindig a főszereplő lányt, akinek a szemszögéből íródik. Néha nem úgy néz ki, mint én, de a döntései, tettei rám vallanak. A legjobb az egészben, hogy így örökre maradt egy olyan fici, amiben az általános sulis barátaim vannak.
8. Ki az ultimate biasod? Miért? (Kifejtős válasz)
 A BTS Sugája, avagy a Min YoonGi nevezetű rapperem. A BTS volt az első bandám, egy egész napon át néztem a klipjeiket, tanultam a neveiket. Elsőként Tae, aztán a kis maknae volt a kedvencem, de aztán nem tudom, miért Suga úgy előjött. A bangtan bombokból kiderült, milyen is nagyjából és vele találtam meg úgy a közös hangot. Mert több minden van, ami szerintem úgy közös szokás, hasonlók. De örülök, hogy ő lett végül.
9. Követed a koreai stílust például az öltözködésedben, étkezésben, stb,?
 Akarnám én, de annyira nincs rá lehetőségem. Nem találtam még egyetlen boltot, vagy ilyesmit, ami úgy segítene, így hát talán kicsit az öltözködésben.
10. Álmodtál már valaha valamelyik idollal? (Kifejtős válasz)
 Hát ha nagyon belegondolok talán volt egyszer- kétszer, de nem nagyon emlékszem az álmaimra, de ha netalántán emlékszem, akkor az olyan is, hogy nem nagyon beszélnék róla.


5. Küldd tovább tíz embernek!

Jelöltjeim:
Hyuna Park
Inav Napsi
Tuba Izabel
Anna Etl
Alexandra Boros


Köszönöm még egyszer a jelölést, remélem meg is érdemeltem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése